fbpx ...
איך להשקיע 1000 שקל?
הדרכים הטובות ביותר להתחיל להשקיע עם 1000 ₪ בלבד

קודם כל, ברכותינו – אתם כנראה בדרך הנכונה להגדלת החיסכון שלכם וההכנסה. גם אם מדובר על “סכום קטן של כסף”, זו ההתחלה. כי הדרך שלכם, זה מה שחשוב. “איך להשקיע 1000 שקל” יכול להפוך תוך תקופה לא ארוכה ל”איפה משקיעים 10,000 שקל” וכן הלאה. זה תלוי רק בכם.

איך עושים את זה? בשוק ההון יש מגוון אפשרויות להשקעה לטווח קצר, בינוני או ארוך, המאפשרות לכל אחד ואחת מאיתנו להתחיל להשקיע כל סכום שרק נרצה. וכשעושים את זה נכון, ההשקעה הזו יכולה לייצר לנו תשואה שתתורגם לכסף שיגדל ככל שהסכום אותו נשקיע יגדל.

כדי להתחיל, אנחנו ממליצים לכם לעשות קורס למתחילים בשוק ההון שבו תלמדו איך להפוך את ה-1000 שקל שלכם ליותר בעזרת בחירה של השקעות נכונות ובעזרת התנהלות כלכלית נכונה. כיום, קיימים מגוון של קורסים, אפילו באונליין, שיוכלו לסייע לכם להתחיל ברגל ימין.

ובכל זאת, אם אתם עדיין לא מוכנים להירשם לקורס – בחלק הבא נסביר לכם איך להשקיע 1000 שקל בשוק ההון גם בלי ללמוד לפני. 

ככה תתחילו להשקיע עם חיסכון של 1000 ש"ח בלבד

מה כבר יש לכם להפסיד?

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם להניח את הסכום הזה בצד ועדיין “לגמור את החודש” ולא להיתקל בקשיים, הפתרון האידיאלי הוא מניות.

במקום לשים את הכסף בפיקדון, תוכלו להשקיע 1000 שקל במניות, עם סיכוי גבוה יותר לתשואה (אבל צריך לקחת בחשבון שגם הסיכון יחסית גבוה). 

מכיוון שהסכום יחסית נמוך, דרך אפליקציות כמו “פפר” (Pepper), למשל, ניתן לקנות שברי מניות (מצריך פתיחת חשבון השקעות). כלומר, אם החלטתם ללכת על מניה שהמחיר שלה יחסית גבוה, לא תהיו חייבים לרכוש אותה בשלמותה. תוכלו לרכוש גם חלק ממניות כמו “גוגל”, “אפל”, “פייסבוק” או “וולמארט” בקלות וככה לפזר את ההשקעה שלכם, גם אם מדובר 1000 שקל בין כמה מניות של חברות גדולות.