fbpx ...
סרט טוב: נטפליקס הכתה בתחזיות והמניה טסה

מאת מערכת INSIDERS , מעודכן ל-20/10/2022 , 9:42

צוות אנשי שוק ההון מנוסים ומקצועיים, שמשתפים פעולה במטרה לספק לכם את המידע הכי איכותי ומדויק בעולם ההשקעות.

נטפליקס הודיעה כי צירפה פי שניים יותר מנויים בהשוואה לתחזיות וגם הציגה שורת הרווח מרשימה. האם החברה שמחקה כשני שליש מערכה בדרך לצמיחה מהירה כלפי מעלה ומה התכנית החדשה שאמורה להגדיל עוד יותר את מספר המנויים?


ענקית הסטרימינג, חברת נטפליקס, הצליחה להכות את תחזיות המומחים ולהציג דו”חות כספיים מרשימים לרבעון השלישי של השנה. אחרי המשבר בשנה האחרונה, בעקבותיו צנחה ביותר מ-65 אחוזים, זוהי בשורה מעודדת למשקיעים.

נטפליקס התגאתה בשווי שוק של יותר מ-300 מיליארד דולר, אך צנחה בכשני שליש ושוויה, בשפל, עמד על קרוב ל-100 מיליארד בלבד. הדו”חות שהציגה אתמול הוכיחו שמי שזלזל בפוטנציאל הצמיחה של החברה כנראה טעה.

לפני שנעבור לשורת הרווח, נדבר על מספר המנויים. בשני הרבעונים האחרונים החברה דיווחה על ירידה במספרם, כש-1.2 מיליון מנויים עזבו אותה בשני הרבעונים האחרונים. כעת, צופה החברה עלייה של 4.5 מיליון מנויים ברבעון הנוכחי.

ומה עוד קרה הפעם? החברה דיווחה כי הצטרפו 2.41 מיליון מנויים חדשים, זאת לעומת תחזית האנליסטים שצפו עליה של קצת מעל מיליון. לא רק שהחברה השיבה את המנויים שאבדו לה בחצי השנה שקדמה, היא אפילו הכפילה את מספרם. כאשר הריבית בעולם לא מפסיקה לעלות והצריכה הפרטית אמורה לרדת, החברה מציגה נתונים מרשימים. המניה, אגב, ירדה אתמול בכ-1.73%, אולם לאחר הסגירה היא המריאה בשיעור של 15%.

גבר ואשה צופים בטלביזיה

מרותקים למסך. מנויי נטפליקס

האנליסטים חזו כי הרווח למניה יעמוד על 2.12 דולר למניה, אך החברה פרסמה כי הרווח עומד על 3.1 דולר. ברבעון הקודם החברה דיווחה על רווח מעט גבוה יותר, אבל בניגוד לאנליסטים, שחזו כי הרווח יקטן, החברה הוכיחה כי היא מסוגלת לגבור על המשבר שפקד אותה.

גם בסעיף ההכנסות, נרשמו הפתעות. נטפליקס הציגה הכנסות של 7.9 מיליארד דולר, לעומת 7.8 כפי שחזו האנליסטים.