fbpx ...

אלטשולר שחם הוריזון

קניית מטבעות בטוחה מבית אלטשולר שחם
10/

9.7

1 חוות דעת

שירות

תנאים אטרקטיביים

מקצועיות

1
2
3
4
  • רוצה לדעת איפה כדאי לך לסחור בקריפטו?

    3 שאלות וחסכת בעמלות

10/

9.7

1 חוות דעת

שירות

תנאים אטרקטיביים

מקצועיות

על אלטשולר שחם הוריזון

אלטשולר שחם הוריזון קמה ב-2018, בהובלת רן שחם. המטרה הייתה ברורה כבר אז: היא רצתה לבחון את תחום ההשקעות בקריפטו, על רקע ההתעניינות ההולכת וגוברת בתחום.

 

בבית ההשקעות הבינו שההאצה בתחום הקריפטו דורשת הקמת מעין גוף נפרד, כזה שמשתייך אליהם ויספק פתרונות אקסקלוסיביים להשקעה בקריפטו ללקוחות.

 

אלטשולר שחם הוריזון מספקים שירותי קניה ומכירה של מטבעות הקריפטו המובילים, שירותי אחזקת מטבעות וגם ייעוץ ללקוחות כשירים.

 

כדי לדבר על אלטשולר, ראוי לבחון את המספרים. באותה תקופה ב-2018, בה הוקמה הוריזון, ניהלה אלטשולר שחם כספים בהיקף של כ-100 מיליארד שקל. המטרה הראשונית לא הייתה השקעה במטבעות עצמם, אלא כניסה חזקה לחתום הבלוקצ’יין.

 

שלוש שנים אחר כך, החברה המשיכה לצמוח. היא ניהלה נכסים בסך של יותר מ-170 מיליארד שקל. האם זה קשור רק להתעניינות בשוק הקריפטו? בוודאי שלא, אבל הצמיחה של החברה בד בבד עם פתיחת הוריזון, מעידה על האמונה הרבה בתחום הקריפטו.

 

בחודש מרץ, כשאילן שטרק, המנכ”ל נכנס לתפקיד, החברה רכשה באמצעות גרייסקייל, ענקית קרנות הנאמנות (GBTC), ביטקוין בגובה 100 מיליון דולר. גרייסקייל, למי שלא מכיר, זוהי חברת ניהול נכסים עם קרן הביטקוין הראשונה והגדולה בעולם. חברת האם שלה היא Digital Currency Group שמחזיקה גם בחברת החדשות קוינדסק.

 

הסכום הזה, צריך לציין, רק אחוז נמוך מסך תיק הנכסים שהיא מנהלת. ועדיין, נשאלה אז השאלה, האם ההשקעה הייתה מהלך פזיז מדי?

 

גלעד אלטשולר הסביר אז בראיונות כי אכן מדובר בתחום חדש עבור החברה, אבל חוות הדעת קבעו באופן חד משמעי כי ההשקעה כדאית.

 

הכניסה של שטרק הציבה רף חדש. חברת הבת של בית ההשקעות החלה להאיץ את הפעילות בתחום הקריפטו.

 

היא החלה לפעול באמצעות האישור שנתנה לה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. הגוף הזה הוא המפקח על פעילותם של נותני השירותים הפיננסיים בארץ. מהרגע בו קיבלה אור ירוק, היא גם החלה לפעול. כפי שתראו בהמשך, זה בהחלט השתלם לה.

 

התפתחות תחום הקריפטו וההשקעה של החברה בתחום, הביאה עוד ועוד משקיעים. הורייזון החלה להציע גם שירותים, בעיקר קניה ומכירה של קריפטו באמצעותה.

 

העמלות באלטשולר שחם הוריזון

 

כיום, משקיעים יכולים לרכוש ביטקוין ואתריום החל מ-20,000 דולר תמורת עמלות שנעות בין 3.5%-4% (ביטקוין זול יותר). אם תרכשו מטבעות בגובה של 10,000-20,000 דולר, תשלמו רק חצי אחוז יותר. אפשר לרכוש גם בפחות, כלומר בסכום של 4000 ש”ח ומעלה, אבל העמלה תהיה גבוהה יותר.

 

השירות החדש של החברה הוא פשוט: תוכלו לקנות ביטקוין ולהעביר לארנק שאתם רוצים, כך שיהיה בבעלותכם. יש גם תנאי: הארנק חייב להיות נקי והוא ישמש אתכם רק לצורך המטבעות שרכשתם דרך החברה.

 

למה לא לקנות מטבעות קריפטו לבד?

 

אם כך, אתם בטח שואלים, למה שלא תרכשו את המטבעות בעצמכם? ובכן, מצאנו כי נושא העמלות הנמוכות הן לא הסיבה היחידה לפעולה כזאת.

 

דרך אלטשולר שחם הוריזון תוכלו לחסוך גם את נושא ניכוי המס. הקריפטו, הרי, מוכרים כנכס לצורכי מס. הבעיה: זה מצריך ממשקיעים להגיש דוח שנתי, לתת מידע נרחב על הפעילות שלהם. התהליך הוא לפעמים ארוך עבור המשקיעים וחלק מכם לא מודעים אליו.

 

החברה עצמה מציעה לכם לחסוך את כאבי הראש. היא זאת שמבצעת ניכוי מס במקור, בדיוק כמו בעת מכירה של ניירות ערך. זה יחסוך לכם דיווח עצמאי.

 

שיתוף הפעולה עם המערכת הבנקאית גם הוא מהווה יתרון גדול. הבנקים מהססים ולא אוהבים לעבוד מול משקיעים בתחום ואם אתם כאלה, הם עשויים לחסום העברות לטובת רכישת המטבע.

 

כן, הבנקים שולטים על מה שתעשו או לא תעשו במטבע שלכם. בהוריזון תוכלו לבצע עסקאות בשיתוף המערכת ובידיעתה. פשוט: הגוף הגדול שדרכו אתם סוחרים מקצר לכם את הדרך.

 

הבנקים יפתחו לכם את הדלת ויש להם תנאי אחד אותו הזכרנו קודם. החשבון שלכם בהוריזון יהיה נפרד. כך הם יוכלו להסיק שאתם נמצאים תחת פיקוח של גוף גדול ולמנוע אפשרות של הלבנת הון.

 

אם תשאלו אנשים שהשקיעו בהוריזון, רבים יצביעו על אותה סיבה להשקעה: הם חששו שהכסף שהשקיעו לא יוכל לחזור למערכת הבנקאית. ההסתמכות על גוף גדול שלו הסכם עם המערכת הבנקאית, נותן להם שקט נפשי וגם עמלות נמוכות.

 

שירותים נוספים

 

אחד החידושים בהוריזון הוא העובדה שגם מטבעות שלא נמצאים תחת אפשרות הקניה, יוכלו להוות חלק מתיק ההשקעות שלכם. הוריזון מפיצה מוצרים עוקבים דרך גרייסקייל.

 

תרצו ליצור חשיפה ולא לרכוש את הביטקוין עצמו? בדיוק בשביל זה תוכלו ליצור השקעה דרך מוצרים עוקבי קריפטו, כלומר כאלה שמחקים את הנעשה בשוק. קרנות סל, כמו ETHE למשל, הן דוגמא טובה לשירות הזה.

 

כיום, גרייסקייל מנפיקה הכי הרבה מוצרים בעולם, העוקבים אחר מטבעות דיגיטליים. כיום ישנם לפחות 14 כאלה, מה שמגוון את תיק ההשקעות שלכם גם אם הוא מתבסס רק על תחום הקריפטו.

 

הצטרפות לאלטשולר שחם הוריזון

 

כמו בכל חברה שרוצה להביא אליה לקוחות איכותיים ולדעת מי עומד מאחורי הכסף, תהליך האבטחה אינו קצר, אבל גם לא מסובך מאוד. אם אתם לקוחות שרוצים לפתוח חשבון קריפטו, תצטרכו לספק מסמכים שמוכיחים את המידע שמסרתם.

 

זכרו, גם אחרי שתפתחו חשבון, תוכלו למכור ולקנות מטבעות רק דרך אותו חשבון שייפתח לכם. לא תוכלו לערבב את המטבעות החדשים עם הישנים.

 

מיד לאחר ההרשמה, תקבלו גישה לארנק חם או קר. החברה עצמה מציעה לכם שירותי משמורת, כך שצד ג’ ישמור לכם על הכסף בלי חשש שתאבדו את הגישה אליו.

 

כמובן, הגישה לארנקים תהיה שלכם. לא יוכלו לשלוט לכם על החשבון, להיכנס או למשוך ממנו. המטרה היא פשוטה: כדי שתוכלו למכור את המטבעות בעתיד, אתם צריכים את הורייזון.

 

כפי שהבנתם קודם, לאחר המכירה החברה עצמה תתעסק עם נושא המיסוי שלכם. היא תבצע מיסוי מס במקור והכסף שתקבלו יהיה במונחי נטו.

 

לא תצטרכו להיכנס לחישובים מיותרים. זה יחסוך מכם גם את העיסוק סביב דוח שנתי (שגם עולה כסף) וגם כאב ראש מיותר.
כל אלה ועוד, הפכו את הורייזון לאחת הדרכים הטובות ביותר לסחור בקריפטו.

מינימום לעסקה - 4,000 ₪
עמלות מסחר אטרקטיביות - משתנות בהתאם לגובה העסקה
נקודות חשובות על מערכת המסחר
יתרונות למסחר דרך אלטשולר שחם הוריזון

תנאים בלעדיים לגולשי INSIDERS

ניכוי מס במקור עבור רווחים ממסחר

פתרון בטוח לקנייה, מכירה והחזקת מטבעות קריפטו

ייעוץ (ללקוחות כשירים) והדרכות בתחום הנכסים הדיגיטליים

שירות

תנאים אטרקטיביים

מקצועיות

הגבת, השפעת!
אנחנו רק בודקים שהתגובה יכולה לתרום לשאר הגולשים ומיד מפרסמים 🙂
דוד
10/
9.67

שירות מצויין ומחירים אטרקטיביים ביותר.

שירות מצויין ומחירים אטרקטיביים ביותר.

שירות

תנאים אטרקטיביים

מקצועיות

טען ביקורות נוספות

אנחנו כאן בשבילך

רוצה לדבר עם מומחה שלנו?