fbpx ...
קורס שוק ההון בחינם – כל האפשרויות והרשמה מהירה (עמוד ישן)
רוצים לעשות קורס לשוק ההון בחינם? אלו כל האפשרויות הקיימות (כולל רישום מהיר)

מאת מערכת INSIDERS , מעודכן ל-19/04/2024 , 11:23

צוות אנשי שוק ההון מנוסים ומקצועיים, שמשתפים פעולה במטרה לספק לכם את המידע הכי איכותי ומדויק בעולם ההשקעות.

החלטתם להירשם לקורס, אבל שמעתם שתוכלו לקבל קורס בחינם? זה נכון, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

לא פעם אנשים שואלים אותנו למה בכלל צריך לשלם עבור קורס, אם הכל נמצא באינטרנט. ובכן, יש כמה תשובות לשאלה הזאת, אבל לפני שנסביר, אנחנו רוצים לתת לכם כמה אופציות לקורסים חינמיים בשוק ההון. כאלה שתוכלו להתחיל בקליק אחר, יותר מהר ממה שחשבתם.

אז נכון, הקורסים האלה לא מקיפים ולא תוכלו ללמוד איך להיות “סוחרי על” שתסיימו אותם (אם אתם רוצים להפוך לסוחרים מקצועיים בסוף הקורס, זה הזמן לעבור לסקירה המלאה על קורסים לשוק ההון). אבל את הבסיס למסחר והשקעות בטח תוכלו לקבל, וחלקם, אפילו יאפשרו לכם להתחיל לסחור.

חשוב לנו להדגיש: יש המון מכללות ומרצים שמאפשרים לך לקבל קורס בחינם, איבוק (מדריך כתוב) או תוכנת דמו ללא עלות. אנחנו לא שם. במאמר הזה, ניתן לכם נציג רק אפשרויות לקורס חינמיים לגמרי בשוק ההון, כאלו שבאמת תוכלו לעשות בהם הצעד הראשון ללא עלות.

מוכנים? מתחילים.

כל הקורסים בחינם לשוק ההון:

ללא עלות

הקורס של INSIDERS

הקורס שלנו הוא דרך מעולה להתחיל את הדרך שלכם בשוק ההון אם אתם עדיין לא בטוחים שהתחום הזה מתאים לכם או שאתם רק רוצים לדעת את הבסיס לשוק ההון.

הקורס הוא קורס אונליין, חינמי לחלוטין ומועבר על-ידי אחד הסוחרים הטובים ביותר בישראל - מיקי כץ.


מה חשוב לדעת?

הקורס שלנו הוא קורס מקולט, עם שיעורים באורך של מעל 10 שעות ולווי מקצועי של צוות מומחים והוא עדיף בהרבה על הרבה מאוד קורסים שמשווקים היום בתשלום.

הקורס יעניק לכם ידע ראשוני ואת הכלים הנחוצים לכם כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. אבל, למרות זאת, אם אתם רוצים ללמוד לסחור (ולהרוויח) - אנחנו תמיד נמליץ לכם ללכת על קורס בתשלום שמועברים ב "LIVE" וכוללים כמה שיותר תוכן מקצועי (חפשו את דירוג המכללות שלנו למידע נוסף).


השורה התחתונה:

הקורס החינמי המקיף ביותר בעולם (!) למסחר בשוק ההון.

הקורס מתאים לכל מי שרוצה לעשות דריסת רגל ראשונית במסחר בשוק ההון והוא כולל שיעורים מוקלטים, ליווי אישי על ידי סוחרים מקצועיים, וובינרים ועוד.

תראו לי עוד

מה אתם מקבלים

  • קורס מקצועי ללא עלות כלל
  • ליווי לאורך כל הקורס וגם אחריו
  • גישה לקהילת הסוחרים המוצלחת ביותר בישראל
קורס ב "LIVE"

קורס מסחר מקצועי למצטרפים לאקסלנס טרייד

אחת האפשרויות הפופולריות ביותר בישראל למסחר בבורסה - היא אקסלנס טרייד, שמציעה מסחר בארץ ובחו"ל, באמצעות מערכת מסחר מתקדמת ועמלות מסחר אטרקטיביות ביחס לבתי השקעות מקומיים אחרים.

לכן, אם אתם גם ככה מתכוונים להתחיל לסחור, אם תצטרפו לאקסלנס טרייד (פתיחת חשבון החל מ 20,000 ₪) תהיו זכאים לקבל חבילת הטבות שווה במיוחד הכוללת: קורס מקצועי למסחר ב"לייב" במתנה (בשווי 1500 ₪), פטור מדמי טיפול בחשבון לשנה, וגם, את האפשרות לקנות את קרנות הסל של מותג הבית, "קסם", ללא עמלות קנייה ומכירה.


מה כולל הקורס?

הקורס מועבר בשידור חי ככה שתהיה לכם אפשרות לשאול כל שאלה שתרצו ותלמדו בו ניתוח טכני, אסטרטגיות, פקודות מסחר וגם היכרות עם מערכת המסחר.

תראו לי עוד
לסקירה המקיפה שלנו

יתרונות

  • קורס מסחר מקצועי שמועבר בשידור חי
  • בית ההשקעות הישראלי עם עמלות המסחר הנמוכות ביותר

חסרונות

  • מצריך פתיחת חשבון בגובה 20,000 ₪