fbpx ...
“בסוף, הכי חשוב זה איפה אתה רוכש את המטבע”: מנכ”ל אלטשולר שחם הוריזון בראיון

אילן שטרק, מנכ”ל הוריזון, כבר מתמודד עם לא מעט אתגרים. מה מייחד אותה לעומת החברות האחרות, האם המרווח שהיא מעניקה חשוב לא פחות מגובה העמלות וגם: המלצה לסוחר הקריפטו המתחיל. ראיון


בחודש ינואר 2021 מונה מנכ”ל חדש לאלטשולר שחם הוריזון. החטיבה שמנהלת בהצלחה רבה את תחום ההשקעות בקריפטו, החלה בכמה צעדים במטרה לשנות את פני השוק. מאז, אילן שטרק מגדיל את מעגל הלקוחות שלו, אבל יודע שיש לו עוד כברת דרך כדי לשמר אותם.

ההתפתחות של שוק הקריפטו בישראל מוצאת אותו מתמודד עם אתגרים חדשים. וככל שהם מתקדמים, כך גדל גם מעגל הלקוחות שלו.

זה קורה בעיקר בגלל שני נושאים חשובים, עליהם הוא הניח את הדעת: הראשון – המרווח. “אצלנו בהוריזון, אפשר לרכוש את הקריפטו בשער האמיתי שלו ולא לשלם עמלה נמוכה, לרכוש את המטבע בשער גבוה ולהבין שעשיתם טעות”.

השני: שטרק עלה על פטנט שהגדיל את ההתעניינות סביב ההשקעה בהוריזון בזכות הניסיון שלו במסחר בקריפטו. הוא ייחס חשיבות רבה לדבר הכי בסיסי בעסקה: מימוש רווחים. הוא שמע עוד ועוד לקוחות שמצביעים על אותה תופעה – ברגע שהם רוצים לממש רווחים, הבנק חוסם אותם. שמע – ורץ כדי לפטור אותם מהמורכבות והתסכול שחוו עד כה.

“שער אמיתי”

המהלך הבא הוביל לנהירת משקיעים: הסכם עם בנק מוכר שדרכו תוכלו לקבל את הכסף שמימשתם, במקום שישכב בחשבון שפתחתם בלי יכולת לממש אותו.

“כשאנחנו מדברים על מסחר בקריפטו, חשוב להתחיל בדבר הכי משמעותי – איפה אתה רוכש את המטבע, כי חשוב לרכוש אותו במקום טוב. הרי בסוף, יש המון גורמים לא מוכרים ולא מפוקחים ואפשר לעשות עסקה ולא לראות בסוף את הכסף”.