fbpx ...
האסטרטגיה הנכונה לאיתור מניות עם פוטנציאל צמיחה
רוצים לדעת מה הדרך הנכונה לאתר מניה עם פוטנציאל גבוה? הנה מה שאתם צריכים לדעת:

מאת מערכת INSIDERS , מעודכן ל-05/12/2023 , 16:44

צוות אנשי שוק ההון מנוסים ומקצועיים, שמשתפים פעולה במטרה לספק לכם את המידע הכי איכותי ומדויק בעולם ההשקעות.

נבדק על ידי אלעד הגל

סוחר כבר יותר מ-12 שנים, מומחה בזיהוי וניתוח דפוסי התנהגות של משקיעים ואחד ממייסדי INSIDERS. המוטו של אלעד להשקעות מוצלחות: כשכולם קונים, החכמים בורחים.

אם אתם בתחילת המסע שלכם כמשקיעים, סביר להניח שכבר יש לכם את הידע הבסיסי בבחירת מניות: מכפיל רווח נמוך בדרך כלל עדיף על מכפיל גבוה, חברות עם הרבה כסף נזיל עדיפות על חברות עם חובות כבדים ושאת ההמלצות של אנליסטים צריך לקחת בערבון מוגבל ולא לעקוב אחריהן “על עיוור”. 

אבל, איך הופכים את הידע הבסיסי לכדי בחירת מניות עם פוטנציאל צמיחה אמיתי? כדי לצלוח את המשימה, הכנו לכם מדריך קצר שיסביר לכם איך לעשות את זה שלב אחרי שלב.

איזה סוג משקיע מתאים לכם להיות?

כדי להצליח בהשקעות, בראש ובראשונה חשוב להבין ולהגדיר איזה סוג של משקיעים אתם:

1. משקיעים ממוקדי הכנסה: משקיעים שמעדיפים להשקיע במניות של חברות המשלמות דיבידנדים בעקביות עם צמיחה איטית, אג”ח בדירוג גבוה וקרנות השקעה בנדל”ן (REITs).

2. משקיעים “דפנסיביים”: משקיעים שונאי סיכון מטבעם או מכורח המציאות שמעדיפים להשקיע במניות של תאגידים יציבים ומבוססים. המשקיעים האלו לרוב מתמקדים בחברות “עמידות” מפני תנודות כלכליות (למשל חברות שמשווקות ומוכרות מוצרי יסוד) ונמנעים מהשקעות ספקולטיביות כמו הנפקות ראשוניות לציבור (IPO)

3. משקיעי צמיחה: משקיעים שמחפשים חברות בשלבי צמיחה מוקדמים, ומקבלים על עצמם סיכונים גבוהים יותר עבור פוטנציאל גבוה יותר.

היסודות לבחירת מניות עם פוטנציאל

כדי לבחור מניות באופן אפקטיבי צריך לדבוק בשלושה עקרונות בסיסיים: